Voordat u bij ons besteld, verzoeken wij u om deze pagina goed te bestuderen.
Omdat brievenbuspakjes niet zijn te verzekeren, en omdat Post.nl geen verantwoording op zich neemt van niet afgeleverde brievenbuspakjes, zijn wij genoodzaakt om de eerder ingestelde verlaging van brievenbuspakjes teniet te doen en deze te verhogen met € 0,20, zodat de prijs uitkomt op € 5,20 voor brievenbuspakjes. VOORRAAD:
Als in het vak Prijsinformatie onder de afbeelding van het artikel en er staat onderin het vak geen getal wat de voorraad aangeeft, dan moet u ervan uit gaan dat wij het artikel niet in voorraad, hebben, wilt u toch weten of wij het in voorraad hebben, stuur dan een e-mail zodat wij het voor u kunnen uitzoeken.
Door aanloop problelem met de overname destijds in sept 2018, en doordat wij nog lang niet alles in voorraad hebben, kan het langer duren dat wij uw bestelling compleet hebben en dat deze kan worden verwerkt, GRAAG GEDULD.
Wij doen ons Uiterste Best, maar wij zijn ook maar mensen.
Indien een artikel niet in voorraad is, moet dit worden besteld bij één van onze leverancier, zeker als het uit het buitenland moeten komen, kan dit één tot meerdere weken duren.
Uw bestelling wordt verwerkt op basis van binnenkomst en voorraad, het kan gebeuren dat wij door de vele bestellingen niet altijd tijd hebben om op iedere e-mail van u te reageren, HEB GEDULD.
BACKORDER: Artikelen die in Backorder staan bij onze leveranciers, dat betekent dat wij het artikel, hebben besteld bij onze leveranciers, maar dat zij het niet meer in voorraad hebben, en zij hebben dan een bestelling geplaatst bij de fabrikant, en de fabrikant levert dan niet, wat dan diverse oorzaken kan hebben, waar wij geen grip op hebben.
Momenteel hebben wij meer dan een pagina aan artikelen, waar wij dus op moeten wachten, wat soms enige weken kan duren, Momenteel op 02-10-2024 hebben wij meer dan 100 soorten artikelen in BACKORDER STAAN.
De voorraad-aanduiding is nog niet helemaal opgelijnd, gaandeweg de tijd wordt deze opgelijnd met de daadwerkelijke voorraad.
Indien u latjes of kunststof profielen en artikelen besteld, welke niet in de koker passen, zijn wij gedwongen door Post.nl om een toeslag te betalen van € 3,95 voor de handmatige sortering, en omdat wij meer werk hebben om uw bestelling goed te verpakken vragen daarvoor een vergoeding van € 5,25 extra.
U wenst te worden behandeld met respect, ook wij willen graag met respect worden behandeld, soms kan het gebeuren dat door drukke werkzaamheden, en het verwerken van de vele bestellingen dat wij fouten maken, waar wordt gewerkt vallen spaanders, wij bieden daarvoor onze verontschuldigen aan voor zover mogelijk.
Heb GEDULD, en gedraagt U, dan doen wij dat ook.
Wij versturen uw bestelling meerendeels met Post.nl, u krijgt altijd een e-mail wanneer uw bestelling wordt verstuurd,
Als u artikelen besteld welke als brievenbus kunnen worden verstuurd, betaald u aan verzendkosten € 5,20.
Als u artikelen besteld welke als pakket moeten worden verstuurd, betaald u aan verzendkosten € 7,20
Doordat Post.nl de verzendkosten voor kokerpost heeft verhoogd, zijn wij gedwongen om ook de verzendkosten voor kokerpost te verhogen.
Als u houten latjes van een meter besteld, welke in een koker worden verstuurd, betaald u aan verzendkosten € 12,75
Als u houten latjes of artikelen welke 1 meter lang zijn en platen triplex dan moet u boven de pakketpost a € 7,20 een toeslag betalen, omdat wij voor de handmatige sortering van de koker en het pakket een toeslag moeten betalen van € 4,95 van Post.nl, en omdat wij veel meer werk hebben om uw bestelling goed te verpakken.
Platen triplex passen niet in een koker van 100 X 100 mm.
Het risico van het verzenden van bestelde artikelen is voor rekening van de klant, tenzij er een verzekering van transport volgens uw keuze bij de bestelling is gevraagd en is betaald.
Datum: 03-11-2024
Het volgende internetadres wordt automatisch geopend: