De Jenny werd meestal gebruikt voor eenvoudige vluchten. Zij waren uitgerust met machinegeweren. Na de oorlog, werden honderden weer verkocht op de civiele markt en het vliegtuig werd de steunpilaar van de "Barnstormer" van de jaren 1920. Sommigen waren nog te vliegen in de jaren 1930. De Jenny vliegtuigen kunnen vandaag de dag nog in vele musea te bewonderen, met inbegrip van de Smithsonian Institution's Garber.
Bouwpakket van de Curtiss Jenny:
Meer dan 300 laser gesneden lindehouten en berk delen voor ribben, romp en andere houten onderdelen.
De Curtiss OX-5 in-line V8-watergekoelde motor, samengesteld uit meer dan 100 Britannia metalen delen
Compleet met cilinders, distributeur, bougies en Carters.
600 zeer gedetailleerde delen voor de aluminium kap en zetels, koperen kabelspanners en andere hulpstukken voor vleugel en romp.
Nikkel, zilveren wielen en spaken!
Zes zeer gedetailleerd, werkelijke grootte planbladen